Jeśli szukasz dekretacji ase stresu, stabilizować hormony, zwiększyć popęd płciowy, neutralizować kwasowość ciała i wybuchu system składników odżywczych, nie patrzeć dalej niż tej sekcji w sklepie żywności zdrowia zawsze ignorować: przejście suplementów.

Wiem, co myślisz: Suplementy? Nie są to często nieprzetestowane, niezatwierdzone leki sorto, które zawsze wydają się zbyt dobre, aby być prawdą. W większości przypadków tak - w dużej mierze unikaj proszków, pigułek i receptur dostępnych w tym dziale sklepu z żywnością zdrowotną. Ale jest jeden dodatek, który zdecydowanie warto wziąć pod uwagę w którymkolwiek z powyższych warunków: Maca Proszek.

Makak - co Maca nazywa się również peruwiańskim żeń-szeńem. Mimo, że jest to uważany za dodatek, badacze podejrzewają, że ta południowoamerykańska podstawka jest konsumowana od około 2000 lat. Inkowie uznali macę za dar bogów, ze względu na jej wysoką wartość odżywczą, i jest jedną z jedynych roślin, które mogą się rozwijać w trudnych warunkach Andów. Makak w proszku pochodzi z korzenia rośliny.

Super Food Super Powerers of Maca Powder: Formalne badania nad zakładem są nieco ograniczone. Jednak coraz więcej lekarzy naturopatycznych i lekarzy medycyny alternatywnej przepisuje proszek z korzeniami bez recepty. Dane niecałkowite sugerują, że suplement może być dodany:

Dodatkowo, badania wykazują, że suplement jest bogaty w witaminy B, C i E; zawiera tony minerałów takich jak wapń, cynk, żelazo i fosfor; oraz zawiera 8 z 9 aminokwasów, dzięki czemu jest prawie kompletnym białkiem!

Wprowadzenie Maca do diety: Jeśli jesteś w ciąży lub karmisz piersią, należy unikać przyjmowania maky. W przeciwnym razie dodaj ten dodatek powoli! Nie ma żadnych znanych efektów ubocznych, aby podjąć maca, ale jest bardzo silny, więc słuchać ciała jak zwiększyć dawkowanie i zatrzymać, jeśli kiedykolwiek czujesz się, że masz zbyt wiele rzeczy. Uważam, że mieszanie go w gładkości, kaszanki i owsiane mączki jest najlepszym sposobem, aby go wkradać. Polecam po tych prostych etapach, aby dodać więcej macy do diety:

Tydzień 1: zażywać 1 łyżkę macy przez 3-4 dni

Tydzień 2: zażywać 1 łyżeczkę macy 5-6 dni

Tydzień 3: wziąć 2 łyżki macy przez 5 dni

Tydzień 4: zażywać 1 łyżkę macy przez 4 dni

Po zbudowaniu tolerancji na makę, nadal używaj od 2 łyżki do 1 łyżki proszku 4-5 razy w tygodniu. Nie ma wątpliwości, że zauważysz różnicę w ogólnej energii, samopoczuciu i witalności.

 

Przeczytaj również: 

Raw Cacao to najlepiej strzeżony sekretarz Natury

Tajemnice produkcji uzupełniającej

Ton Odznacza się układami spalania tłuszczu